Spaarpunten

 

Bij Broertje & Zusje ontvang je spaarpunten bij je bestelling. Op artikelen uit de Sale ontvang je geen spaarpunten. Heb je een account én ben je ingelogd tijdens het bestellen, dan spaar je bij elke € 1 aan artikelen automatisch één spaarpunt. Deze spaarpunten kun je vanaf 200 spaarpunten inwisselen bij een nieuwe bestelling, elke spaarpunt is dan € 0,05 waard. Als je € 10 hebt gespaard (200 spaarpunten) kun je deze inwisselen.

Spelregels

 

  • Het sparen van spaarpunten is alleen mogelijk wanneer je een account hebt aangemaakt en bij het plaatsen van de bestelling bent ingelogd.
  • Spaarpunten van artikelen die je retourneert, worden van het totaal afgetrokken.
    Heb je een bestelling (deels) betaald met spaarpunten en wil je iets terugsturen? Dan wordt de waarde van het/de artikel(en) eerst in spaarpunten terugbetaald.
  • Je spaart alleen punten over artikelen en niet over verzendkosten.
  • Op artikelen uit de Sale ontvang je geen spaarpunten. Uiteraard mag je je gespaarde punten wel inwisselen.
     

Account aanmaken

Om een bestelling te plaatsen is het uiteraard niet verplicht om een account aan te maken, maar om spaarpunten te sparen is dit wel noodzakelijk. Met een gratis account profiteer je zo van de volgende voordelen:

  • Je spaart automatisch punten waarmee je spaart voor € 10 korting op je volgende bestelling.
  • Persoonlijke gegevens zoals naam en adres worden automatisch ingevuld door in te loggen en zo versnel je het bestelproces.
  • Je kunt artikelen toevoegen aan je verlanglijstje.
  • Je kunt de status van je bestelling(en) en het aantal gespaarde punten bijhouden.

Klik hier om direct een account aan te maken!

Vragen?

Heb je toch nog een vraag, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Je kunt ons mailen via klantenservice@broertjeenzusje.nl. Bellen kan ook, Wij zijn telefonisch bereikbaar op dinsdag t/m vrijdag van 9.30 – 17.30 en op zaterdag van 9.30 - 17.00.