Retourneren en ruilen

Hoe kan ik een artikel retourneren en/of ruilen?

 

Wilt u een artikel retourneren en/of ruilen? Hier leest u welke stappen u dan dient te volgen:

Meld bij onze klantenservice (klantenservice@broertjeenzusje.nl) dat u een artikel wilt retourneren en/of ruilen. Vermeld hierbij de volgende gegevens:

  • Ordernummer
  • De artikelen die u wilt terugsturen
  • Indien u een artikel wil ruilen, het gewenste artikel en de gewenste maat.

U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek met instructies voor verzending van het artikel.
Na ontvangst van uw zending, sturen wij u een ontvangstbevestiging via e-mail .
Wij ruilen het artikel om en/of storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug, afhankelijk van uw wens. Indien u een artikel wilt ruilen betaalt u alleen verzendkosten voor uw retourzending. Broertje & Zusje zal het artikel daarna kosteloos naar u opsturen.


Wat zijn de voorwaarden?


Bij Broertje & Zusje kunt u een artikel binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. De te retourneren artikelen moeten nog voorzien zijn van labels en in originele verpakking worden geretourneerd. Artikelen worden niet teruggenomen indien:

  1. de artikelen gedragen en/of gewassen zijn,
  2. u zelf heeft getracht een gebrek te herstellen,
  3. u de gebruiksaanwijzing en /of gebruiksinstructies niet heeft opgevolgd.

 

Wie betaalt de kosten voor retourzending?


De kosten voor het retourneren van bestelde artikelen naar Broertje & Zusje komen geheel voor uw eigen rekening, tenzij gezien de aard van uw klacht, anders overeengekomen. U dient uw retourzending voldoende te frankeren. Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet in ontvangst genomen en derhalve niet vergoed.